24.01.24. Музичне заняття для дітей старшої групи

     Мої вітання!

    Починаємо заняття для майбутніх школярів.

    Перша вправа - слухання. Вмикайте відео та слуїайте виконання.

    



    Далі трохи розімнемось.

    



    На останок пропоную Вам вивчити пісню. Слухайте та намагайтеся запам'ятати.



     Для дорослих маю приклад дитячої фізкультурної розваги. 

Фізкультурна розвага з Колобком (за мотивами казки). (середній дошкільний вік)

Мета: Закріпити навички основних рухів (ходьба, біг, стрибки, пролізання в обруч, кидання та ловіння м’яча). Удосконалювати фізичні якості  (сила, витривалість, швидкість, спритність). Виховувати дружні стосунки між учасниками гри. Розвивати базові якості (відповідальність, самостійність, спостережливість, розсудливість, креативність), прививати любов до спорту.

Обладнання: ширма, персонажі лялькового театру до казки « Колобок», гімнастична лава, дошка, мат, дуги, обручі, кеглі, масажні килимки, маски – наголовники героїв казки « Колобок».

 

Хід: У спортивній залі лунає ритмічна музика. Під музику, один за одним, маршовою ходьбою заходять діти.

Ведуча (вихователь):

Доброго ранку вам, любі малята!

Хочу сердечно вас всіх привітати.

Казка цікава нас кличе в дорогу.

Будуть змагання там і перемоги.

Враз розпочнеться історія дивна,

Тож вирушаймо у царство спортивне.

Діти, я знаю, що ви дуже любите казки, умієте їх слухати і переказувати або грати ролі головних героїв казок. Сьогодні у нас казка незвичайна, а спортивна. Ми всі будемо приймати в ній участь. Зараз я загадаю вам загадку, а ви відгадаєте з якої казки даний герой.

Загадка: Хтось рум`яний, запашний

Стежкою котився,

Зайця він перехитрив,

З Вовчиком зустрівся.

Рудохвоста і прудка

Проковтнула  ……… ( кого , діти ?)

( діти відгадують загадку)

Вихователь: Молодці! Правильно відгадали мою загадку. А зараз давайте покличемо Колобка, він давно мріє з вами зустрітись. (діти тричі кличуть Колобка).

(З’являється Колобок - дитина старшої групи. Він співає пісеньку або декламує віршик).

Колобок:

Не сподобалось мені

У бабусі на вікні

Днями нудьгувати.

Я на стежечку стрибнув,

За ворота зазирнув

Та й побіг від хати.

Через луг прибіг до гаю

Друзі вже  мене чекають

Розпочну там тренування

Підготуюсь до змагання.

Найспритніший звір мене –

Не наздожене .

(Колобок під ритмічну музику виконує танцювальні рухи)

Інструктор:

Колобок у нас - спортивний,

Дуже спритний і активний

Щоб так гарно танцювати

Треба тіло тренувати.

Де ти, любий, тренувався?

Де ти бігав, з ким змагався?

Колобок:

Всі запитують чому сильний я та дужий?

Чом рум`янці на щоках квітнуть, наче ружі?

То ж відкрию вам секрет: спортом я займався.

Кожен день робив зарядку, бігав , тренувався.

Ведуча:

Щоб рости і гартуватись,

І міцніти як броня

Треба, друзі, піклуватись

Про здоров’я нам щодня!

Інструктор: Колобочку, а ти хочеш з нами розважатись?

Колобок: З великою радістю. Я готовий з вами гратись, веселитись, дружити.

Інструктор:Тоді не гаємо часу та починаємо розминку. Ти будеш показувати дітям фізкультурні вправи, а діти будуть у тебе вчитись. (Колобок стає першим в колоні).

 

Вправи з ходьби

-  ходьба  звичайна - 15 сек.

- ходьба на носочках, руки на поясі - 15 сек.

- ходьба на п’ятках, руки в сторони - 15 сек.

- ходьба змійкою - 15 сек.

- ходьба приставним кроком лівим і правим боком - 20 сек.

- біг на носочках з високим підніманням колін - 20 сек.

- заспокійлива звичайна ходьба - 20сек.

(під час виконання вправ фізінстуктор постійно нагадує дітям про поставу тіла,

промовляючи: - спинки рівні, животики підтягнуті).

Загальнорозвиваючі вправи з прапорцями в колі

(Фізінстуктор пропонує дітям разом з Колобком створити велике коло)

Вправа 1: в.п. : ноги на рівні плечей руки з прапорцями  опущені вниз.

1- руки з прапорцями через сторони піднімаємо вгору,

2- опускаємо через сторони вниз. (5-6 раз)

Вправа 2: в.п.: сидячи на підлозі, ноги випрямлені, прапорці розміщені

вертикально на колінах держачками донизу.

1- повернути тулуб і руки з прапорцями наліво,

2 - зайняти вихідне положення.

3-4 - повторити цей же рух в протилежну сторону ( 5-6 раз)

Вправа 3: в.п.: сидячи на підлозі руки з прапорцями витягнуті вгору.

1- нахил тулуба вперед, торкнутися прапорцями стоп ніг.

2- зайняти вихідне положення. (5-6 раз)

Вправа 4: в.п.: лежачи на спині, прапорці у випрямлених вздовж тулуба в руках.

1- поворот тулуба направо, лівою рукою з прапорцем торкнутись

підлоги.

2 - повторити цей же рух у протилежні сторону (по 3 повороти

в кожну сторону).

Вправа 5: « Вітрячки»

в.п.: стоячи , ноги на ширині плечей, руки з прапорцями витягнуті

в сторони. Виконуються одночасні кругові рухи руками вперед і

назад (по 4 повороти 2 рази.)

Вправа 6: стрибки в колі на 2 ногах, прапорці лежать на підлозі (8-10 раз) Заспокійлива ходьба по колу в поєднанні з дихальною гімнастикою (15 сек)

Під час виконання загальнорозвивальних вправ фізінструктор постійно заохочує дітей,дає схвальну оцінку їх діям.

РОЗВАГИ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТЕАТРТАЛІЗАЦІЇ ЗА МОТИВАМИ КАЗКИ

« КОЛОБОК»

В ході підготовки до театралізації слід заготовити такі реквізити: театральну ширму , ляльок – персонажів казки «Колобок»( заєць, вовк, ведмідь, лисиця, панно літнього пейзажу). Ролі казкових персонажів можуть виконувати діти старшої групи, або дорослі.

Ведучий (вихователь звертається до Колобка): любий Колобочку! Ходять чутки, що ти давно подружився з Лисичкою, Зайчиком, Ведмедем і Вовком завдяки СПОРТУ!

Колобок: Так, шановна! Це правда . Спорт завжди допомагає в дружбі. Дякуючи своїм лісовим друзям, я став сильним, спритним і сміливим. Мої друзі вже тут. Зараз я вас з ними познайомлю!

(звертається до персонажів казки, які з’явились на «сцені» лялькового театру)

Колобок: Друзі! Покажіть діткам, які ми сильні і спритні . Першим я познайомлю вас з Ведмедиком. (Ведмідь чемно вітається з дітьми, пропонує їм знайомство і дружбу)

Ведмідь:

Влітку у своїй берлозі

Я ремонт зробив.

Постелив нову підлогу,

Стіни відновив.

Гарну арку над дверима

Швидко змайстрував.

На ведмеже новосілля

Друзів поскликав.

Ми раділи, ми стрибали

Дружно в арку пролізали.

Гарна арка, що й казати,

Зручно в арку пролізати.

 

Вправляння дітей в основних рухах.

ВПРАВИ ВЕДМЕДИКА

1. Лазіння по гімнастичній лаві в упорі, стоячи на колінах( ширина лави 20-25см, висота 25-30см.)

2. Пролізання в обручі  діаметром 50- 60 см. (лівим і правим боком.)

Діти шикуються в колону. Перша дитина пролазить по всій довжині лави (руки в упорі, положення ніг «на колінах») В кінці лави дитина зістрибує на килимок, пролізає в обруч (спочатку лівим, потім правим боком). За нею виконують рухи інші діти. Спосіб виконання – поточний.

(з’являється Лисичка, вітається з дітьми)

Лисичка:

В мене ніженьки стрункі

Талія тоненька.

Я лисичка, я сестричка

Знаю, що гарненька!

В рівновазі по місточку завжди я ходила

Тренувала свої ніжки

Набиралась сили.

То ж не бійтесь, любі діти,

Впевнено містком ходити!

ВПРАВИ ЛИСИЧКИ

1. Ходьба в рівновазі по дошці ( шир. 15-20 см.) з мішечком на голові (вага 300г) руки на поясі або витягнуті в сторони на рівні плечей.

2. Стрибки на 2 ногах з обруча в обруч (діаметр 50см.) з просуванням вперед      (кількість обручів 5-6).

Першою в колоні стоїть дитина – «лисичка», яка показує спосіб виконання руху. Фізінстрктор, в цей час, слідкує за правильністю постави та виконанням основних рухів і при потребі вносить поправки. За Лисичкою вправу в рівновазі поточним способом виконують інші діти. Після виконання даної вправи діти переходять до стрибків. («Ведмідь» та «Лисичка» підбадьорюють дітей, створюючи цим веселий настрій).

Колобок: Прийшо час, любі діти,  познайомитись з Вовком. Давайте його покличемо ( діти голосно кличуть Вовка).

Вовк:

Спорт я дуже поважаю.

Легко бігаю, стрибаю.

І гнучке у мене тіло,

Кажуть, що гімнаст я вмілий.

Бігати дітей навчу

Я як метеор лечу.

ВПРАВИ ВОВКА

1. Біг «змійкою» між кеглями (довжина дистанції 6-8 м.)

Першою стоїть в колоні і починає біг дитина - «вовк».За нею, один за одним, біжать всі інші діти. Фізінструктор слідкує за якістю виконання основного руху. (Дистанцію пробігти 3-4 рази).

Колобок:Діти , а про кого ми з вами забули, з ким ще не познайомились?

(діти згадують про зайчика, він приязно вітається з ними).

Зайчик:

Сильні й довгі ноги маю,

Швидко бігаю, стрибаю.

Зараз буду вас навчати

Довгі відстані долати.

Пильно- пильно придивіться,

Сильно – сильно відштовхніться,

Десять метрів пролетіть

За одну коротку мить.

ВПРАВИ ЗАЙЧИКА

1.Стрибки у довжину з місця ( відстань 75 -80 см) з приземленням на м’яку поверхню.

Дитина – «зайчик» показує виконання основного руху ( підходить до лінії –орієнтира, напівприсяді відводить руки назад, відштовхується від поверхні і приземлюється на напівзігнуті ноги.) За нею, поточним способом, стрибок виконують всі інші діти. Фізінструктор слідкує за якістю виконання основного руху, при потребі робить поправки.

Ведучий: Діти, я бачу , що ви не гірші спортсмени ніж наші казкові герої! Ви добре справились з спортивними завданнями, були сміливими, спритними, сильними і активними.

Колобок: (звертається до дітей) Мої хороші, любі діти! Я хочу знати, чи сподобалась вам зустріч з казковими героями? Що вам сподобалось в нашій зустрічі?

(відповіді дітей)

Фізінструктор: Діти ! Перед тим як попрощатись, я хочу запропонувати вам цікаву рухливу гру, в якій потрібна ваша спритність, сила і витримка. Гра називається «Зайчик без хатки».

Хід гри: Гравці, крім двох – « зайця» та «вовка» - стають парами в різних місцях ігрового поля обличчям один до одного і беруться за руки утворюючи  «кущики».

Заєць за сигналом фізінструктора тікає, рятуючись від вовка, забігає всередину будь якого «кущика» і стає спиною до одного з гравців. Гравець, який опинився за спиною того, хто прибіг, стає зайцем. Він намагається потрапити всередину іншої пари. Той, кого впіймали стає вовком, а вовк стає зайцем. Правилами гри вовкові дозволяється ловити зайця тільки за межами кущиків, а зайцям забороняється пробігати крізь них. Якщо заєць забіг у кущик, він там і лишається . Гравці, які утворюють «кущики», не повинні заважати зайцям, які тікають. Гра виховує увагу, рішучість і кмітливість, розвиває спритність і швидкість дій.

Ведучий:

Мої любі діти!

Бажаю вам щиро

Добра і здоров’я,

Щастя і миру.

Щоб в доброму настрої завжди були

І довго в казковому царстві жили.

 

    Наразі усе, до побачення!

    

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

06.05.24. Музичне заняття для дітей І молодшої групи

28.11.22. Ласкаво прошу малят на музичне заняття