Публікації

Показано дописи з жовтня 19, 2023

19.10.23. Музичне заняття для дітей середньої групи

      Добрий ранок усім!     Для дітей 5 року життя маю цікааві музичні вправи.     Для початку пропоную подивитися музичне заняття з Нюшею.          А зараз трохи повивчаємо, які звуки у музичних інструментів.     На останок пропоную веселу музичну гру.     Для дорослих маю цікаву інформацію, як завучувати вірші за допомогою мнемотаблиць.  «Навчайте дитину якимось невідомим їй п’яти словам  – і вона буде довго та марно мучитись, та пов’яжіть двадцять таких слів з картинками, і дитина їх засвоїть вмить»                 К.Д.Ушинський   Постановка проблеми. Вивчення віршів - є невід’ємною складовою організації роботи з  розвитку особистості в умовах дошкільного навчального закладу. Розучування римованих рядків вчить дитину сприймати поезію, виховує відчуття прекрасного та сприяє формуванню загальнокультурного рівня дошкільників. Заучування віршів напам’ять стимулює вищі психічні функції, що в свою чергу, позитивно впливає на особистість дитини.  Процес  заучування віршів доволі складний

19.10.23. Музичне заняття для дітей ІІ молодшої групи

      Добрий день, мої маленькі друзі!     Запрошую Вас на музичне заняття!     Спочатку прпопоную Вам відгадати, який настрій у музики     Ну а зараз, долучайтесь до рухливих ігор.          Для дорослих маю цікаву інформацію відносно  розвитку мовлення дітей дошкільного віку за допомогою сюжетно-рольової гри. Гра, безсумнівно, є провідним видом діяльності дошкільника. Саме через гру дитина пізнає світ, готується до дорослого життя. Одночасно, гра є основою творчого розвитку дитини, розвитку вміння співвіднесення творчих навичок і реальному житті. У грі знаходять вираз основні потреби дитини-дошкільника. Насамперед, як уже говорилося вище, дитині властиве прагнення до самостійності, активної участі в житті дорослих. У грі дитина бере на себе роль, прагнучи наслідувати тим дорослим, образи яких збереглися в його досвіді. Граючи, дитина діє самостійно, вільно висловлюючи свої бажання, уявлення, почуття. Гра виступає в ролі своєрідного містка від світу дітей до світу дорослих, де все пере