09.02.23. Запрошую на заняття дітей 3 та 4 років життя
Добрий день, діти та дорослі! Починаємо наше заняття із з найомства з музичними інструментами. До Вашої уваги гра «Впізнай музичний інструмент за звучанням». Далі ми трохи розімнемось за допомогою веселої пісні-руханки. На останок пропроную виконати декілька танцювальних вправ та заспівати пісеньку. Уважно дивимось, слухаємо та намагаємось запам'ятати та повторити. Для дорослих пропоную цікаву консультацію «Кольорова музика». « Кольорова музика» Людей мистецтва завжди турбувала проблема синтезу музики і кольору. Є таке поняття, як синопсія – це асоціація між зоровими і слуховими враженнями. Зв’язок між звуком і кольором був відомий ще стародавнім народом Китаю, Індії. При співставленні мажору і мінору звичайно виникає відчуття світлотіні: мажор – «світлий лад», мінор – «темний лад». Існує ще таке поняття – як кольоровий слух. Це загальна назва зорово-слухових асоціацій. Посередньою ланкою у винекненні кольорово-музичних асоціацій є емоційно-смислова