09.02.23. Запрошую на заняття дітей 3 та 4 років життя

     Добрий день, діти та дорослі!

    Починаємо наше заняття із знайомства з музичними інструментами. До Вашої уваги гра «Впізнай музичний інструмент за звучанням».



    Далі ми трохи розімнемось за допомогою веселої пісні-руханки.



    На останок пропроную виконати декілька танцювальних вправ та заспівати пісеньку. Уважно дивимось, слухаємо та намагаємось запам'ятати та повторити.



    Для дорослих пропоную цікаву консультацію «Кольорова музика».

«Кольорова музика»

 

Людей мистецтва завжди турбувала проблема синтезу музики і кольору. Є таке поняття, як синопсія – це асоціація між зоровими і слуховими враженнями. Зв’язок між звуком і кольором був відомий ще стародавнім народом Китаю, Індії. При співставленні мажору і мінору звичайно виникає відчуття світлотіні: мажор – «світлий лад», мінор – «темний лад».

      Існує ще таке поняття – як кольоровий слух. Це загальна назва зорово-слухових асоціацій. Посередньою ланкою у винекненні кольорово-музичних асоціацій є емоційно-смислова оцінка темберів і тональностей. При цьому окремі тони і тональності музичних творів асоціюються з певними кольорами. Кольоровий слух залежить від індивідуально-психологічних особливостей музичного сприймання та музичного виховання.

      Музика – це передусім мова відчуттів. Знайомлячи дитину з творами яскравого емоційного забарвлення, її спонукають до співпереживання, роздуму про почуте, але діти завжди чекають розповіді про зміст музики. Тому слід використовувати кольорові наочні посібники.

     Такі посібники створюють у малюків необхідні зорові уявлення для кращого засвоєння навчального матеріалу.

     Наочність не лише полегшує пізнавальну діяльність вихованців, а й організовує їх сприйняття, активізує процесс запам’товування.

     Кольоровіатрибути використовуються в різних видах музичної діяльності.

Необхідно порівнювати звуки в музиці з кольорами, а мелодію – з лініями в малюнках.

     Кольори допомагають і під час вивчення музичної грамоти:

 

                              Синій – До,

  Ре – зелений,

                                     Мі – салатовий, не темний.

                                     Фа – це сонця жовтий зайчик.

                                     Соль – оранжевий, гарячий,

                                     Ля – такий, як мак, червоний,

                                     Сі – рожевим цвітом повний,

                                           У музичній гамі звуки

                                       Як барвисті мильні кульки.

 

     Використання кольорів у музичному вихованні стимулює творчий потенціал особистості. Музично-кольорову творчість дитини слід розуміти не як мету, а як засіб всебічного розвитку. Це дасть позитивні наслідки, які мають важливе значення для індивідуального розвитку дітей.

    Ось і все, дякую за увагу. Побачимось!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

06.05.24. Музичне заняття для дітей І молодшої групи

28.11.22. Ласкаво прошу малят на музичне заняття