Публікації

Показано дописи з лютий, 2023

28.02.23. Останній день зими - заняття для старших дітей

      Добрий день, діти та дорослі!     Починаємо наше заняття.      В оркестрі граємо – себе звеселяємо! Так звучить наша перша вправа.     Зараз ми познайомимось з веселими звірятами.     Тепер будемо грати у веселу гру.     А на останок послухаємо казку.     Ось і все, дякую що прийшли на заняття, бережіть себе!

27.02.23. Запрошую на заняття молодші групи

      Добрий день, починаємо новий робочий тиждень.     Але спочатку згадаємо про свято, що відбулося 25 лютого - День української жінки.          Перша вправа для малят -  музична гра «Курчата і кіт».     Для послухаємо пісеньку.     Та на останок - подивимось гарну казочку про Колобка.     Добре попрацювали, зустрінемось восени)

24.02.23. Музичне заняття для дорослих дітей

     Мої вітання!          Сьогоднішнє заняття починається із вправи, де ми намагаємось вгадати, який настрій передає музика.     Далі для Вас  музично-дидактична гра з Фіксиками «Що роблять діти в будиночку?»     Наступні вправи -  музичні тематичні заняття   «Картини природи в музиці».     Для дорослих -  самоосвіта. « Система роботи музичного керівника ДНЗ із дітьми з особливими потребами ». Обдарованість — це якісно своєрідне поєднання здібностей, яке обумовлює діапазон інтелектуальних можливостей людини, своєрідність її діяльності і розвивається протягом усього її життя.   Обдаровані діти проявляють свої здібності вже в дошкільному віці, про що свідчить швидке опанування малюком мовлення і великий обсяг його словникового запасу. Таким дітям властива невгамовна пізнавальна активність, дослідницький інтерес, постійні вимоги від дорослих відповідей на численні запитання, здатність простежувати причиново-наслідкові зв’язки, відміна пам’ять, самостійність і творчість, підвищена кон

23.02.23. Музичне заняття для малят

      Добрий ранок діти, запрошую Вас на заняття!     І молодша група починає із вправи з брязкальцями.     Далі співаємо пісеньку, намагаючись її вивчити.     І на останок музично-дидактична гра.     ІІ молодша група працює з музичними вправами.     Та виконує веселий танок-руханку "Рукавичка".     Для дорослих - цікава стаття у вигляді к онсультації для батьків «Чи потрібно співати малюкам колискові і які?». Фахівці стверджують: діти, яким в дитинстві не співали колискових, менш успішні і частіше страждають на психічні розлади. Психологи пояснюють це встановленням особливих емоційних відносин між мамою і малюком. Мама, заколисуючи дитину, залишає далеко від її колиски всі негаразди, тривоги, хвилювання, що накопичилися вдень; натомість передає дитині своє тепло і ніжність. Малюк сприймає її інтонації, тембр голосу, такий рідний і любий, що дає відчуття тепла і захищеності, дуже важливі для спокійного сну. Мамин голос заспокоює, втішає. Але що робити , якщо у вас не має музи

22.02.23. День розваг. Усі вікові групи. Масляна

    Мої вітання усім!     Починаємо з презентації до свята.     Далі - трохи святкових співів.     І на останок - цікаві та веселі рухливі вправи.     Закінчуємо заняття цікавою статтею для вихователів.  Імідж особистості музичного керівника дошкільного навчального закладу: складові, шляхи створення     Наразі усе, дякую, що прийшли на заняття, до побачення!

21.02.23. ДО МІЖНАРОДНОГО ДНЯ РІДНОЇ МОВИ

Зображення
Ой, наша мова не тільки калинова, а й співуча, казкова, навіть волошкова....

21.02.23. Заняття для дітей середньої та старшої груп

Зображення
      Добрий день!     Запрошую усіх дітей до країни Звуколяндія!          А зараз за допомогою цікавих вправ перевіримо, як Ви відчуваєте звуки.     Зараз трохи подорожуємо.          Для дорослих - цікава консультація  «Поринаємо у світ музики за допомогою казки». Музична казка про Мажор і Мінор     Сталася ця історія дуже давно.  У одному славному містечку на березі річечки з красивою назвою Мелодія и жили-поживали нотки. Було ноток всього сім. Жили вони дружним нотним станом, не сумували. Веселими були нотки, багато пісеньок вигадували і частенько виступали на різних святах. Одного дня навесні, ко ли на деревах стали з’являтися листочки, а на галявинах р озпустилися перші квіти, нотки вирішили влаштувати пісенний фестиваль. Скрипковий Ключ Музикашка запросив нас всіх взяти участь у святі. — Чим слухачів радувати будемо? — запитав він у присутніх на галявині ноток. — Нові пісеньки вигадали? — Звичайно, звичайно! — загаласували нотки. — Ми всі написали багато різних пісеньок: і весе

20.02.23. Заняття для дітей І та ІІ молодших груп

      Мої вітання!     Запрошую І молодшу групу на заняття з песиком Патроном.     Спочатку слухання пісні "Патрончик"          Далі ще одна гарна пісня. Слухаємо уважно та намагаємось вивчити.     А зараз - руханка з Патроном.     Для ІІ молодшої групи пропоную вправу на співи.     Далі марш під пісню та руханка.     Для дорослих - с амоосвіта. «Музично-дидактичні ігри та їх роль в емоційно-інтелектуальному  розвитку дошкільників »     Наразі усе, зустрінемось наступного заняття! Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ МУЗИЧНО-ДИДАКТИЧНИХ ІГОР В ПРОЦЕСІ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 1.1.          Постановка проблеми музично-дидактичних ігор.            Розвиток творчої особистості є метою сучасної дошкільної освіти, головний зміст якої полягає у залученні дошкільнят до музично-творчої діяльності, що сприяє духовному становленню особистості. Сучасний музичний працівник має не лише розв’язувати виховні завдання, прагнучи урізноманітнити музичні з