17.11.23. Музичне заняття для дітей старшої групи

     Добрий ранок!

    Сьогодні п'ятниця і заняття для дітей 6 року народження.

    Наступні музичні вправи допоможуть краще зрозуміти правила дорожньої безпеки.

    



    Вмкайте, будь ласка, відео, сьогодні маю для Вас вправи на рухи.



    Для тих, кому подобаються квест-ігри маю приклади їх виконання.


Під час квест-гри діти подорожують по групах або кабінетах дитячого садка. Завдання написані на квітках

 

Ведуча:  Добрий  день,  любі  малята.  Хочу  вам  запропонувати

                веселу  гру,  з  цікавими  завданнями,  веселими  іграми,

                спортивними  естафетами.  А  щоб  отримати  завдання,

                потрібно  буде  відгадати  загадку  і  назвати  казку. Готові

                до  перемог? Починаємо? Тож  слухайте першу загадку.

 

ТАК НАБРИДЛО  НА  ВІКОНЦІ ВСЕ  НА  СОНЕЧКУ  СИДІТЬ,
Я  ВІЗЬМУ  І  ПОКОЧУСЯ,ЩОБ  ПОБАЧИТИ  ВЕСЬ  СВІТ,
                                                             («Колобок»)

 

 

 

Ведуча: Що  за  казочка  така? Правильно, відгадали.  Слухаємо 

                завдання  з  цієї  казки.

-         Допомоги  просить  Колобок. Потрібно  зібрати  всіх  звірів, 

які  трапилися  йому  на  шляху. Але в  тому  порядку,  в  якому  він  зустрічав  їх. До  роботи  приступай, звірів швидко  всіх збирай.  (діти  виконують  завдання).

 

Гра «Розклади звірів по порядку»

 

Ведуча: Молодці,  правильно звірів  зібрали. Казкова музика лунає, з Колобком погратись закликає!

 

Музично-дидактична гра «Кого зустрів Колобок»

(під музику діти рухаються відповідно казковим персонажам)

 

Ведуча: За наступною казкою вирушаємо в путь на машині!

 

(звучить пісня «Бібіка». Ведуча тримає в руках кермо. Діти змійкою виїжджають із зали до зупинки № 1)

 

Ведуча:  А тут на нас  чекає наступна загадка!

 

ЗНАЙШОВ  ПІВНИК  КОЛОСОК, ЗМОЛОВ  БОРОШНА  МІШОК,
СПІК  НЕГАЙНО  У  ПЕЧІ  ПИРІЖКИ  ТА  КАЛАЧІ,
МИШЕНЯТ  НЕ  ПРИГОЩАВ, БО  ЖОДЕН  З  НИХ  НЕ  ПОМАГАВ.

                                                                 («Колосок»)

 

 

Ведуча: Правильно,  відгадали  і  цю  загадку. То ж  читаємо  завдання.

-         Поки  Півник  працював,  трішки  все  позабував. Просить

допомогти  йому  вибрати  продукти  для  пиріжків.  А  якщо

ви  впораєтеся  з  завданням,  пригостить  вас  пиріжками. Ну то що,  виконаємо?  (на  столі  стоїть  набір  різних  продуктів,  потрібно  вибрати  тільки  ті,  які  потрібні  для  пиріжків).

 

Ведуча: Бачу,  вправні  ви  малята. І  це  завдання  виконали. Подорожуємо  далі?

 

(звучить пісня «Бібіка». Ведуча тримає в руках кермо. Діти змійкою виїжджають до зупинки № 2)

Ведуча:   Наступна загадка чекає на нас!

ДІВЧИНКА  МАЛЕНЬКА  В  ЛІС  САМА  ПІШЛА,
І ХАТИНКУ  В   ЛІСІ  ТАМ  ВОНА  ЗНАЙШЛА.

ХТО  ЖИВЕ  В  ХАТИНЦІ  ЗНАТИ  НЕ  МОГЛА,
ПРОСИТЬ  ДОПОМОГИ  ДІВЧИНКА  МАЛА,

ХТО ЖИВЕ  В  ХАТИНЦІ, ЗНАЄМО  МИ  ВСІ
РАЗОМ  ДОПОМОЖЕМО  ДІВЧИНЦІ  МАЛІЙ.

                                                      («Три ведмедя»)

 

 

Ведуча:  Дружно  ви  відповіли,  знаєте  цю  казку. А  завдання  буде  таке.

-         Потрібно  розставити  посуд  між  ведмедями  відповідно

до  їхнього  розміру: великий,  середній, маленький.

(діти  виконують  завдання)

 

Гра «Розстав посуд»

 

Ведуча: Та  які  ж  ви  молодці! Чергове  завдання  виконане! Знову музика лунає! З Ведмедиком погратись закликає!

 

Музична гра «Сопілочка і ведмідь»

(Вибирають Ведмедика. Під музику сопілочки діти вільно танцюють. Під музику Ведмедика – зупиняються і присідають – «ховаються». Ведмедик ходить, шукає дітей. Звучить музика сопілочки – Ведмедик сідає на стільчик)

 

  Ведуча:  Рухаємося  далі. 

(звучить пісня «Бібіка». Ведуча тримає в руках кермо. Діти змійкою виїжджають до зупинки № 3)

 

Ведуча: А ось і наступна загадка:

ВИРІС  ЦЕЙ  ХЛОПЧИК  З  МАЛОЇ  ДЕРЕВИНКИ,
У  ПЕЧІ  ЗМІЮЧКУ  СПІК,САМ  НА  ДЕРЕВО  УТІК.

ЙОГО  ГУСЯТКО  ВРЯТУВАЛО – НА   КРИЛЕЧКА  СВОЇ  ВЗЯЛО.

ПРИНЕСЛО  ДО  ТАТОЧКА  І  МАМИ  ЧАСТУВАТИ  ПИРОГАМИ.

                                                          ( «Івасик – Телесик»)

 

Ведуча: Правильно  ви  відгадали . А  скажіть  мені, будь-ласка,

               що  робив  Телесик,  коли  плавав  на  човнику? Так,   правильно,  ловив   

             рибу. Що ж  за  завдання  на  нас   чекає? А завдання таке: Треба   

             поділитися на дві команди і  наловити    риби.

            Яка  команда  швидше  наловить, та  і  перемогла. Починаємо?

(дві  команди  отримують  вудки з магнитами,  рибки лежать у двох спортивних обручах. За сигналом починають «ловити рибу»)

 

Гра «Рибалки»

 

Ведуча:  Бачу,  що ви  дуже  спритні  та  дружні. Але попереду  на нас чекають ще казки! Сідаємо у машину і вирушаємо далі!

 

(звучить пісня «Бібіка». Ведуча тримає в руках кермо. Діти змійкою виїжджають до зупинки № 4)

 

 

Ведуча: Наступна  загадка  така.

СМОЛЯНИЙ   БОЧОК  Я  МАЮ,  ЗВІРІВ  МІЦНО  Я  ТРИМАЮ.

ІЗ  СОЛОМИ  ДІД  ЗРОБИВ, БІК  СМОЛОЮ  ЗАСМОЛИВ.

                                                   («Солом’яний  бичок»)

 

 

Ведуча: Що  ж  трапилося  із  звірями  у  казці? Сильні  звірі  були.  А  ви  зможете  силою   похвалитися?  Зараз  побачимо.

-         Нам  потрібно  дві  команди  сильних  вправних Є  такі?

добре,  тоді  виконуємо  завдання. Будемо  перетягувати

канат (  команди  стають  одна  проти  одної  і  перетягують

канат).

Гра «Перетягни канат»

 

Ведуча:  І  знову  у  вас  чергова  перемога. Молодці! Сідаємо у машину і вирушаємо далі!

 

(звучить пісня «Бібіка». Ведуча тримає в руках кермо. Діти змійкою виїжджають до зупинки № 5)

 

Ведуча: На цій зупинці на нас чекає останнє  завдання. Відгадуємо  загадку:

В  ЛІСІ  ДІД  СОБІ  ХОДИВ,ЩОСЬ  У  ЛІСІ  ЗАГУБИВ,
ЗБІГЛИСЯ  ТУДИ  ЗВІРЯТА, ЩОБ  ЗРОБИТИ  СОБІ  ХАТУ,
А  КОЛИ  ДІДУСЬ  ЗБАГНУВ, ЗНОВ  ДО  ЛІСУ  ПОВЕРНУВ.

ПОЛЯКАЛИСЯ  ЗВІРЯТА  І  ДАВАЙ  МЕРЩІЙ  ТІКАТИ.

                                                     (« Рукавичка»)

 

Ведуча: Так,  жили  звірята  в  Рукавичці,  затісно  їм  було.

                Спробуємо  і  ми  виконати  складне  завдання.

-         Стрибати  потрібно  у  мішках.  Станемо  у  дві  команди,

хто  спритніший,  визначать  змагання.

 

Гра «Стрибки в мішках»

 

Ведуча: Ось  і  закінчилася  наша гра. Мені  дуже  сподобалося,

                як  ви  виконували  всі  завдання, вболівали  один за 

               одного. Так давайте же наостанок затанцюємо веселий танок!

 

Руханка «Хокі-покі» або «Ти щасливий»

 

Ведуча: БУЛИ  ВИ  СПРИТНІ, ДУЖІ, А  ГОЛОВНЕ  - ВСІ  ДРУЖНІ.

ЗМАГАЛИСЯ,  СТАРАЛИСЯ, З  УСІМ-УСІМ  СПРАВЛЯЛИСЯ.
УСІ  КАЗКИ  ВИ  ЗНАЄТЕ, ЗАГАДКИ  ВІДГАДАЄТЕ.

ТОЖ  ПОДЯКУ  ВИ  ПРИЙМАЙТЕ, ПОДАРУНОЧКИ  ТРИМАЙТЕ,
ПИРІЖКИ  СМАЧНЕНЬКІ, СМАКОЛИКИ  ДОБРЕНЬКІ.






    Також 

    Наразі усе, гарних вихідних!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

06.05.24. Музичне заняття для дітей І молодшої групи

28.11.22. Ласкаво прошу малят на музичне заняття