17.11.23. Музичне заняття для дітей старшої групи
Добрий ранок!
Сьогодні п'ятниця і заняття для дітей 6 року народження.
Наступні музичні вправи допоможуть краще зрозуміти правила дорожньої безпеки.
Вмкайте, будь ласка, відео, сьогодні маю для Вас вправи на рухи.
Для тих, кому подобаються квест-ігри маю приклади їх виконання.
Під час квест-гри діти подорожують по групах або кабінетах дитячого садка.
Завдання написані на квітках
Ведуча: Добрий день,
любі малята. Хочу
вам запропонувати
веселу гру, з
цікавими завданнями, веселими
іграми,
спортивними естафетами. А
щоб отримати завдання,
потрібно буде відгадати
загадку і назвати
казку. Готові
до перемог? Починаємо? Тож слухайте першу загадку.
ТАК НАБРИДЛО
НА ВІКОНЦІ ВСЕ НА
СОНЕЧКУ СИДІТЬ,
Я ВІЗЬМУ
І ПОКОЧУСЯ,ЩОБ ПОБАЧИТИ
ВЕСЬ СВІТ,
(«Колобок»)
Ведуча: Що за казочка
така? Правильно, відгадали.
Слухаємо
завдання з
цієї казки.
-
Допомоги просить
Колобок. Потрібно зібрати всіх
звірів,
які трапилися
йому на шляху. Але в
тому порядку, в
якому він зустрічав
їх. До роботи приступай, звірів швидко всіх збирай. (діти виконують
завдання).
Гра «Розклади звірів по порядку»
Ведуча: Молодці, правильно звірів зібрали. Казкова музика лунає, з Колобком
погратись закликає!
Музично-дидактична гра «Кого зустрів Колобок»
(під музику діти рухаються відповідно казковим персонажам)
Ведуча: За наступною казкою вирушаємо в путь на машині!
(звучить пісня «Бібіка». Ведуча тримає в руках кермо. Діти змійкою
виїжджають із зали до зупинки № 1)
Ведуча: А тут на нас чекає наступна загадка!
ЗНАЙШОВ
ПІВНИК КОЛОСОК, ЗМОЛОВ БОРОШНА
МІШОК,
СПІК НЕГАЙНО У
ПЕЧІ ПИРІЖКИ ТА
КАЛАЧІ,
МИШЕНЯТ НЕ ПРИГОЩАВ, БО
ЖОДЕН З НИХ
НЕ ПОМАГАВ.
(«Колосок»)
Ведуча: Правильно,
відгадали і цю
загадку. То ж читаємо завдання.
-
Поки Півник
працював, трішки все
позабував. Просить
допомогти йому
вибрати продукти для
пиріжків. А якщо
ви впораєтеся
з завданням, пригостить
вас пиріжками. Ну то що, виконаємо?
(на столі
стоїть набір різних
продуктів, потрібно вибрати
тільки ті, які
потрібні для пиріжків).
Ведуча: Бачу,
вправні ви малята. І це
завдання виконали. Подорожуємо далі?
(звучить пісня «Бібіка». Ведуча тримає в руках кермо. Діти змійкою
виїжджають до зупинки № 2)
Ведуча: Наступна загадка
чекає на нас!
ДІВЧИНКА
МАЛЕНЬКА В ЛІС
САМА ПІШЛА,
І ХАТИНКУ В ЛІСІ
ТАМ ВОНА ЗНАЙШЛА.
ХТО ЖИВЕ В
ХАТИНЦІ ЗНАТИ НЕ
МОГЛА,
ПРОСИТЬ ДОПОМОГИ ДІВЧИНКА
МАЛА,
ХТО ЖИВЕ В ХАТИНЦІ, ЗНАЄМО МИ ВСІ
РАЗОМ ДОПОМОЖЕМО ДІВЧИНЦІ
МАЛІЙ.
(«Три ведмедя»)
Ведуча: Дружно ви
відповіли, знаєте цю
казку. А завдання буде
таке.
-
Потрібно розставити
посуд між ведмедями
відповідно
до їхнього
розміру: великий, середній,
маленький.
(діти виконують
завдання)
Гра «Розстав посуд»
Ведуча: Та які ж
ви молодці! Чергове завдання
виконане! Знову музика лунає! З Ведмедиком погратись закликає!
Музична гра «Сопілочка і ведмідь»
(Вибирають Ведмедика. Під музику сопілочки діти вільно танцюють. Під музику
Ведмедика – зупиняються і присідають – «ховаються». Ведмедик ходить, шукає
дітей. Звучить музика сопілочки – Ведмедик сідає на стільчик)
Ведуча: Рухаємося
далі.
(звучить пісня «Бібіка». Ведуча тримає в руках кермо. Діти змійкою
виїжджають до зупинки № 3)
Ведуча: А ось і наступна загадка:
ВИРІС ЦЕЙ ХЛОПЧИК
З МАЛОЇ ДЕРЕВИНКИ,
У ПЕЧІ
ЗМІЮЧКУ СПІК,САМ НА
ДЕРЕВО УТІК.
ЙОГО ГУСЯТКО ВРЯТУВАЛО – НА КРИЛЕЧКА
СВОЇ ВЗЯЛО.
ПРИНЕСЛО ДО ТАТОЧКА
І МАМИ ЧАСТУВАТИ
ПИРОГАМИ.
( «Івасик – Телесик»)
Ведуча: Правильно ви відгадали . А скажіть мені, будь-ласка,
що робив Телесик,
коли плавав на
човнику? Так, правильно, ловив
рибу.
Що ж за
завдання на нас
чекає? А завдання таке: Треба
поділитися на дві команди і наловити риби.
Яка команда
швидше наловить, та і
перемогла. Починаємо?
(дві команди отримують
вудки з магнитами, рибки лежать у
двох спортивних обручах. За сигналом починають «ловити рибу»)
Гра «Рибалки»
Ведуча: Бачу, що ви дуже спритні
та дружні. Але попереду на нас чекають ще казки! Сідаємо у машину і
вирушаємо далі!
(звучить пісня «Бібіка». Ведуча тримає в руках кермо. Діти змійкою
виїжджають до зупинки № 4)
Ведуча: Наступна загадка така.
СМОЛЯНИЙ
БОЧОК Я МАЮ,
ЗВІРІВ МІЦНО Я
ТРИМАЮ.
ІЗ СОЛОМИ ДІД
ЗРОБИВ, БІК СМОЛОЮ ЗАСМОЛИВ.
(«Солом’яний бичок»)
Ведуча: Що ж трапилося
із звірями у
казці? Сильні звірі були.
А ви зможете
силою похвалитися? Зараз
побачимо.
-
Нам потрібно
дві команди сильних
вправних Є такі?
добре, тоді
виконуємо завдання. Будемо перетягувати
канат
(
команди стають одна
проти одної і
перетягують
канат).
Гра «Перетягни канат»
Ведуча: І
знову у вас
чергова перемога. Молодці!
Сідаємо у машину і вирушаємо далі!
(звучить пісня «Бібіка». Ведуча тримає в руках кермо. Діти змійкою
виїжджають до зупинки № 5)
Ведуча: На цій зупинці на нас чекає останнє
завдання. Відгадуємо загадку:
В ЛІСІ ДІД
СОБІ ХОДИВ,ЩОСЬ У ЛІСІ
ЗАГУБИВ,
ЗБІГЛИСЯ ТУДИ ЗВІРЯТА, ЩОБ
ЗРОБИТИ СОБІ ХАТУ,
А КОЛИ
ДІДУСЬ ЗБАГНУВ, ЗНОВ ДО
ЛІСУ ПОВЕРНУВ.
ПОЛЯКАЛИСЯ
ЗВІРЯТА І ДАВАЙ
МЕРЩІЙ ТІКАТИ.
(« Рукавичка»)
Ведуча: Так, жили звірята
в Рукавичці, затісно
їм було.
Спробуємо і ми
виконати складне завдання.
-
Стрибати потрібно
у мішках. Станемо
у дві команди,
хто спритніший,
визначать змагання.
Гра «Стрибки в мішках»
Ведуча: Ось і закінчилася
наша гра. Мені дуже сподобалося,
як ви виконували
всі завдання, вболівали один за
одного. Так давайте же наостанок затанцюємо веселий танок!
Руханка «Хокі-покі» або «Ти щасливий»
Ведуча: БУЛИ ВИ СПРИТНІ, ДУЖІ, А ГОЛОВНЕ
- ВСІ ДРУЖНІ.
ЗМАГАЛИСЯ,
СТАРАЛИСЯ, З УСІМ-УСІМ СПРАВЛЯЛИСЯ.
УСІ КАЗКИ ВИ
ЗНАЄТЕ, ЗАГАДКИ ВІДГАДАЄТЕ.
ТОЖ ПОДЯКУ ВИ
ПРИЙМАЙТЕ, ПОДАРУНОЧКИ ТРИМАЙТЕ,
ПИРІЖКИ СМАЧНЕНЬКІ, СМАКОЛИКИ ДОБРЕНЬКІ.
Також
Наразі усе, гарних вихідних!
Коментарі
Дописати коментар