08.12.22. Запрошую дітей молодших груп на заняття

     Добрий день!

    На дворі зима, а у нас починається заняття.


    Для початку - розминка.



    А чи зможете ви впізнати різні звуки? Спробуйте, будь ласка.



    Тепер трохи заспіваємо.



    І на останок руханка.



    Тепер заняття для ІІ молодшої групи.

    Перша вправа - стрибки на 2 ногах.



    Далі - співи. Пісня  «Ой, яка ялинка в нас», муз.М.Лисенка.



    Закінчуємо веселим танком.



    Для дорослих - консультація на тему "Застосування інноваційних технологій в освітній діяльності хореографічного колективу".

             Для створення умов розкриття та розвитку творчого потенціалу  вихованців, формування у них стійкої мотивації до занять хореографією і досягнення ними високого творчого результату використовуються різні методи роботи.

        Особливого значення набуває взаємодія традиційних та інноваційних педагогічних підходів на заняттях з хореографічним колективом.

 До традиційних методів підготовки належать методи і рекомендації щодо вивчення танцювальної техніки, побудови і розучування танцювальних комбінацій, вивчення історії становлення і розвитку мистецтва танцю, загальне естетичне розвиток займаються.

 Інноваційні методи включають в себе наступні компоненти:

-сучасні педагогічні технології розвитку лідерських і діалогічних здібностей;                                                                   -педагогічні аспекти творчої діяльності;                                                                                                                                                                                                                                               -методи розвитку міжособистісного спілкування в колективі;                                                       - нтеграцію в процесі створення колективного творчого продукту танцювального колективу; -методи створення художнього середовища засобами хореографії.

Інноваційний досвід представляє собою застосування комплексного способу розучування танцювальних комбінацій на основі прийому «від простого до складного» для розвитку танцювальних здібностей вихованців.

1. Провідною технологією є технологія навчання у співпраці та розвиваюче навчання.

Дані технології дозволяє організувати навчання дітей за програмою в тих формах, які традиційно застосовуються на заняттях хореографією.

Технологія навчання у співпраці на заняттях з хореографії включає індивідуально-групову роботу і командно-ігрову роботу. У першому випадку займаються розбиваються на групи в кілька людей. Групам дається певне завдання, наприклад, самостійно повторити розучені танцювальні елементи. Використовуються такі форми занять для ефективної роботи хореографічного колективу та досягнення високого творчого результату:

групова форма (групи формуються з урахуванням віку дітей, також розрізняються за статевою ознакою; група може налічувати від 10 до 12 чоловік; група може складатися з учасників якого-небудь танцю або етюду);

колективна форма (така форма застосовується для проведення зведених репетицій, ансамблів, постановок танців, де, наприклад, задіяно кілька вікових груп);

індивідуальна форма (робота з солістами, найбільш обдарованими дітьми; така форма також необхідна для дітей, що не засвоїли пройдений матеріал, відстаючими дітьми).

         Розвиток особистості проходить ряд  етапів.  Кожен  тісно пов'язаний  з   попереднім, раніше досягнутий органічно включається в освіту більш високого рівня. Так само і ми в своїй роботі, йдемо  від  простого  до складного, послідовно і систематично. Розвиваючи у дітей на першому   році навчання – виворотність  ніг,  підйом  стопи, гнучкість,  танцювальний   крок,   м'язи   тіла  партерною  гімнастикою.  І відразу  вчимо  дітей елементарним  танцювальним рухам (це галопи,  підскіки,  танцювальний  біг).  На основі  вивченого  матеріалу  будуються  більш  складні  танцювальні  комбінації,  етюди,  що  у  дітей  розвиває м'язову  пам'ять, музикальність, відчуття ритму, працездатність і т.д.

         Протягом усіх років навчання хореографією діти продовжують розвивати й удосконалювати навички та вміння, отримані раніше. Велике значення на заняттях потрібно надавати музикальності, музичному супроводу, яке розвиває художній смак, загальну музичну культуру.

        Екзерсис  біля станка  містить  багато  важких  рухів,  які  згодом  комбінують один з одним, складаючи більш складні танцювальні комбінації, що дає можливість розвивальне навчання зробити ефективним.

- Необхідно постійно удосконалювати виконавську майстерність своїх учнів.                                   -     Виявляти творчі задатки і розвивати творчі здібності дітей.

2. Технологія ігрового навчання застосовується, так як у складі навчаються складають діти різного віку. Потрібно розробити свій комплекс вправ в ігровій формі, який допомагає утримати інтерес вихованців, і включає їх в активну роботу.

3.  Інформаційних технологій                                                                                                                                                                                                            Крім традиційних форм і методів проведення занять, можуть бути використані при навчанні такі методи, як:

• методика роботи з Інтернет - технологіями (подорож по мережі Інтернет, відвідування танцювальних сайтів, пошук спеціальної літератури та необхідної інформації з хореографії);

• методика використання методу проектів на заняттях хореографії із застосуванням засобів Microsoft Office (створення банку даних, електронних таблиць);

• методика використання творчих завдань на заняттях хореографії із застосуванням засобів Microsoft Office  (створення рекламних проспектів, буклетів, фото-колажу і т д.) .;

• методика організації комп'ютерного практикуму на заняттях хореографії (інтерактивні ігри, складання кросвордів, тестові завдання);

• методика використання навчальних відео - програм (відео-посібник бальної хореографії, класичної, народної, сучасної та ін.).

           Форми організації навчальних занять: бесіда, практичне заняття, самостійна робота, комп'ютерні практикуми, творчі завдання, проекти, інтерактивні ігри тощо.  

           Форми контролю на заняттях хореографії: практичні або усні роботи, приурочені до теми занять; тестові завдання, опитування, вікторини, самоконтроль.

           За умови систематичного використання інформаційних технологій у навчальному процесі в поєднанні з традиційними методами навчання можна значно підвищити ефективність навчання хореографії.

4.Технологія проектного навчання                                                                                                                        Впроваджувана додаткова освітня програма забезпечує високу особисту зацікавленість кожного учня в придбаних знаннях. Хореографічні заняття повні творчих завдань, ігрових та практико-орієнтованих проектів. Учні можуть виконувати як в групах, так і індивідуально.

           Із застосуванням даної технології спільно з вихованцями створити і реалізувати наступні творчі проекти:

-досуговий захід: вихованці ансамблю готують конкурси та творчі завдання для команд груп, в яких вони навчаються, складали музичну програму вечора;                                                      - -досуговое захід: вихованці ансамблю готували конкурсний творчий тематичний танцювальний номер для команд, в яких вони навчаються;                                                                    - творчий річний звітний концерт: хлопці складали програму концерту, придумували сценарій, спільно з керівником готували концертні костюми.

Портфоліо з використанням ЕОР. (електр. освітніх ресурсів)                                                                   В даний час, в ситуації впровадження та розповсюдження навчання нового стандарту в освітніх установах, вельми актуальною стає необхідність використання нового інструменту оцінки навчальних і творчих досягнень. Таким інструментом є портфоліо - портфель індивідуальних освітніх досягнень.

            Основними етапами розробки портфоліо є: планування, підготовчий етап, проведення, аналіз. Всі стадії роботи над електронним портфоліо послідовно співвідносяться з діями, які навчаються повинні виконати на кожному з етапів. Так, на етапі планування вирішуються завдання, пов'язані з визначенням форм організації навчального процесу, спрямованості його на меті формування творчої діяльності, створення необхідних умов, що формують мотивацію до проектної діяльності, потреба в освоєнні теоретичних знань і практичних навичок для її успішного здійснення.

            На етапі розробки і реалізації портфоліо в навчальних групах використовуються деякі прийоми технології С.Д. Полякова «Колективна творча справа», а також практикум «Комунікації в проекті».

            Заключний етап аналізу пов'язаний з формуванням рефлексивного компонента, дозволяє оцінювати поведінку і діяльність навчаються в процесі творчого проектування в розвитку.

            Робота над створенням електронного портфоліо дозволяє кожному учневі побачити себе як людину здатну і компетентного, що йде в ногу з сучасними технологіями, розвиває вміння істинно оцінювати себе - навчитися давати позитивну оцінку і знаходити позитивні сторони, навчитися конструктивно, критикувати негативні моменти подання презентації. Все це розвиває комунікативність і вміння співпрацювати, вміння шукати шляхи вирішення поставленого завдання, розвиває дослідницькі вміння.

           В процесі творчої діяльності в учнів формуються і розвиваються загально-навчальні вміння: рефлексивні і пошукові (дослідницькі); навички оцінної самостійності та роботи у співпраці, а також здатності гідно представляти і захищати свій портфоліо.

    Дякую за увагу, хай щастить!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

06.05.24. Музичне заняття для дітей І молодшої групи

28.11.22. Ласкаво прошу малят на музичне заняття